terug naar klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn product ruilen/retourneren?

Ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Dat is vervelend en daar zullen wij uiteraard verandering in brengen. Indien je jouw product wilt ruilen of retourneren, neem dan eerst contact met ons op via klantenservice@coolmix.nl of bel gerust naar 085 4012948. Onze medewerkers zullen je klacht beoordelen en je het beste advies geven. In meeste gevallen kunnen wij je op afstand helpen. We denken met je mee, zo hoeft jou product niet perse retour en bespaar je tijd.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Op alle producten uit onze webshop krijg je de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie geven wij een eigen garantie van 2 jaar op refurbished telefoons. Deze extra garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Met welke levertijden moet ik rekening houden?

Alle producten wat op voorraad is worden de volgende dag al bezorgd indien je deze vóór 17.00 uur hebt besteld. Natuurlijk kan het weleens voorkomen dat we een voorraadverschil hebben, hierover zal onze klantenservice contact met je opnemen om je een alternatief product aan te bieden.

 

Let op: levertijd Refurbished telefoons

Bij een refurbished telefoon geldt er een levertijd van 5-8 werkdagen. In de meeste gevallen ontvang je je bestelling al de volgende werkdag in huis, we doen hiervoor echt ons best! Is een product niet voorradig dan duurt het in meeste gevallen tussen 5-8 werkdagen.

Welke betaalmethoden zijn er?

Bij Coolmix kun je betalen met iDeal, PayPal, Credit Card, via een bankoverschrijving of met een cadeaubon.

Meer: Betaalmogelijkheden bij Coolmix

Wat is de status van mijn bestelling?

Indien je van ons na 17.00 uur een Track and Trace code hebt ontvangen, kun je jouw pakketje gemakkelijk volgen via de PostNL website. Voor een brievenbus pakketje (hoesjes en accessoires) ontvang je geen track and trace code.

Wat zijn de verzendkosten?

Die hebben we niet bij Coolmix. Je betaalt dus geen verzendkosten.

Levert Coolmix ook naar het buitenland?

Ja, in België en Duitsland.in heel Europa. (voor Nederland en België geldt gratis verzending)

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Natuurlijk. Als je je bestelling nog niet hebt gehad kun je deze vooraf annuleren via klantenservice@coolmix.nl of bel 085 401 29 48.

Kan ik mijn order op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is heel eenvoudig. Vul gewoon het adres in waarop het pakketje bezorgd moet worden bij 'Afleveradres' en wij sturen het op naar dit adres.

Ik heb het verkeerde product gekregen, wat nu?

Dat vinden wij vervelend. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat je het juiste product alsnog ontvangt.

Ik heb het verkeerde product gekozen, wat nu?

Je kunt je product ruilen of gratis retourneren indien het product voldoet aan de voorwaarden die hiervoor gelden.

Mijn bestelde product bevat een defect, wat nu?

Sorry, dat vinden is erg vervelend. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@coolmix.nl of bel 085 4012948 en wij regelen het voor je. In de meeste gevallen zal het product door ons gerepareerd worden of je ontvangt een nieuw product.

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Indien je een bestelling retour wilt sturen betaal je zelf de retourkosten. (m.u.v. garantiebepalingen en/of verkeerd geleverde producten)

Wat is Refurbished?

Een Refurbished telefoon is een telefoon die reeds eerder is gebruikt, maar volledig is gerepareerd, schoongemaakt en voorzien van nieuwe onderdelen en de nieuwste software. Lees hier meer over.

Ontvang ik een Track & Trace code?

Indien jouw pakketje niet door de brievenbus past of van hoge waarde is, ontvang je een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw pakketje volgen PostNL vanaf het moment dat het ons magazijn heeft verlaten.