Veelgestelde vragen

Indien je jouw aankoop wilt ruilen of retourneren, neem dan binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice. Dit kan via onze mail klantenservice@coolmix.nl. Onze medewerkers zullen zo snel mogelijk jouw klacht in behandeling nemen en je het beste advies geven. In de meeste gevallen kunnen wij snel schakelen door je op afstand helpen en begeleiden. We zullen in elke situatie altijd de beste oplossing aanbieden!

Op alle producten uit onze webshop krijg je de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie geven wij een eigen garantie van 2 jaar op refurbished telefoons. Deze extra garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Alle producten wat op voorraad is worden de volgende dag al bezorgd indien je deze vóór 17.00 uur hebt besteld. Natuurlijk kan het weleens voorkomen dat we een voorraadverschil hebben, hierover zal onze klantenservice contact met je opnemen om je een alternatief product aan te bieden.

Bij een refurbished telefoon geldt er een levertijd van 1-3 werkdagen. In de meeste gevallen ontvang je je bestelling al de volgende werkdag in huis, we doen hiervoor echt ons best! Is een product niet voorradig dan duurt het in meeste gevallen tussen 5-10 werkdagen.

je kunt bij ons gemakkelijk 100% beveiligd betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, via een bankoverschrijving of met een cadeaubon.

Indien je van ons na 17.00 uur een Track and Trace code hebt ontvangen, kun je jouw pakketje gemakkelijk volgen via de PostNL website. Voor een brievenbuszending ontvang je geen track and trace code.

Die hebben we niet bij Coolmix. Je betaalt dus geen verzendkosten.

Jazeker, Coolmix is een internationale organisatie en dus levert door heel de wereld, echter betaal je in Nederland en België geen verzendkosten.

Natuurlijk. Als je je bestelling nog niet hebt gehad kun je deze vooraf annuleren, neem hiervoor contact met ons via de e-mail.

Ja, dit is heel eenvoudig. Vul gewoon het adres in waarop het pakketje bezorgd moet worden bij 'afleveradres' en wij sturen het op.

Sorry, dat gaan we direct regelen. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat je het juiste product alsnog ontvangt.

Je kunt je product ruilen of retourneren indien het product voldoet aan de retourvoorwaarden.

Sorry, dat vinden wij ook erg vervelend. Neem contact op met onze klantenservice via en wij regelen het voor je. In de meeste gevallen zal het product door ons gerepareerd worden of je ontvangt een nieuw product.

Indien je een bestelling retour wilt sturen betaal je zelf de retourkosten. (m.u.v. garantiebepalingen en/of verkeerd geleverde producten)

Een Refurbished telefoon is eerder gebruikt, maar volledig gerepareerd, schoongemaakt en voorzien van nieuwe originele onderdelen en de nieuwste software.

Indien jouw pakketje niet door de brievenbus past of van hoge waarde is, ontvang je een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw pakketje volgen via de PostNL website vanaf het moment dat het ons magazijn heeft verlaten.