Beste klant,

Het coronavirus houdt ons allen in de greep, wij zijn hierdoor gaan reorganiseren waardoor
we tijdelijk alleen per mail (service@coolmix.nl) bereikbaar zijn en niet telefonisch. Ook omdat veel
van onze collega’s vanuit thuis moeten werken.

Wij hopen op uw begrip.

Ruilen en Retourneren

Wil je jouw aankoop herroepen of ruilen? Binnen 14 dagen na ontvangst laat je dit aan ons weten via klantenservice@coolmix.nl. Je kan ook gebruik maken van ons modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Wij verzoeken je om het product zo veel mogelijk in originele verpakking en staat te retourneren. Uiteraard heb je de mogelijkheid om je product te bekijken zoals je het in de winkel zou bekijken.

  • Stuur je het product retour i.v.m. de garantie of een klacht? Omschrijf je klacht zo volledig mogelijk en stuur deze naar: klantenservice@coolmix.nl
  • Stuur je pakketje aangetekend retour via PostNL.
  • Stuur je het pakket terug na 14 dagen en heb je recht op vervanging of garantie? Dan betalen wij de gemaakte verzendkosten tot 8 euro aan je terug. Maak je gebruik van het herroepingsrecht? Dan betaal je de verzendkosten voor retourzending.
  • Is het product defect? In 95% van de gevallen heb je binnen 2 werkdagen weer een werkend product in huis. Indien we besluiten om jouw product om te ruilen i.v.m. de garantie, dan heb je vaak de volgende dag al een nieuwe in huis!
  • Krijg je het aankoopbedrag terug? Dan storten we dit binnen 10 dagen nadat we je melding voor herroeping hebben ontvangen, op je rekening.

Houdt bij retourzendingen altijd rekening met het volgende:

  • Controleer of je voldoet aan de voorwaarden voor het herroepingsrecht.
  • Zet je toegangscode en iCloud uit, bekijk hier hoe dit werkt.
  • Wat is 14 dagen bedenktermijn?
  • Maak vooraf een back-up van je bestanden. Deze kunnen verloren gaan tijdens een reparatie en wij zijn daar niet verantwoordelijk voor.

Retouradres

Coolmix RMA
Venenweg 66
1161 AK Zwanenburg

Voorwaarden van retourzending / reparaties

De retourzending moet voorzien zijn van een volledig ingevuld formulier. Zendingen met een incompleet formulier kunnen wij niet in behandeling nemen. Coolmix B.V. is niet verantwoordelijk voor een retourzending. Wanneer blijkt dat het defect door onzorgvuldig gebruik is ontstaan, zoals vocht-, val-, of stootschade, zullen wij € 39,- onderzoekskosten in rekening brengen. De onderzoekskosten komen te vervallen in het geval je akkoord gaat met de reparatie. Coolmix B.V. is niet aansprakelijk voor eventuele verlies van de gegevens en/of data: Kijk voor onze volledige retourvoorwaarden op www.coolmix.nl.

Dat is vervelend, sorry als het aan ons ligt. Uiteraard gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Wij zijn je contactpersoon en gaan ervoor zorgen dat je defecte toestel gerepareerd dient te worden conform de voorwaarden. Wij streven ernaar om dit zo efficiënt en snel mogelijk te doen zonder dat je daar veel moeite voor hoeft te doen.

Waar kan ik terecht met mijn defecte telefoon?

Bel onze klantenservice op of stuur een e-mail

Nadat je een dichtstbijzijnde servicepunt hebt gevonden, kun je bij hen langsgaan wanneer het je uitkomt. Een afspraak maken is niet per se nodig. Indien je reparatie onder de garantie valt zal deze kosteloos gemaakt worden. Geen servicepunt bij jou in de buurt? Geen probleem stuur ons dan even een mailtje met jouw bestelnummer, en wij doen de rest. Let op: Voordat je gebruik wilt maken van onze servicepunten dien je dit eerst aan te melden via klantenservice@coolmix.nl wij kunnen je dan naar een servicepunt sturen waar je je toestel in meeste gevallen gratis kunt laten maken.

Indien je een telefoon naar ons retourneert vragen wij je de toegangscode en iCloud-code uit te schakelen, voordat je deze naar ons terugstuurt. Op die manier ontvangen wij het toestel in zijn originele staat en kunnen wij de retournering goed afhandelen en dat scheelt een hoop vertraging! Zo heeft de reparateur volledig toegang tot je toestel en kan er sneller gerepareerd worden.