Kunnen we je ergens mee helpen?

Regel het eenvoudig zelf online of neem contact met ons op

Vragen via de E-mail of Facebook worden doordeweeks van 09.00 tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur beantwoord.

Ruilen en Retourneren

Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Dat is balen en daar zullen wij uiteraard verandering in brengen met de beste service. Wat precies, hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet:

  • Omschrijf je klacht zo volledig mogelijk en stuur deze naar: klantenservice@coolmix.nl
  • Meld je toestel aan op onze RMA portaal, en vul deze volledig in.
  • Stuur je pakketje retour via PostNL.
  • Besluiten we je product om te ruilen? Dan heb je vaak de volgende dag al een nieuwe in huis.
  • Krijg je je geld terug? Dan storten we dit binnen 7 werkdagen op je rekening.
  • Is je product kapot? In 95% van de gevallen heb je binnen 3 werkdagen weer een werkend product in huis.

Let bij het retourneren ook op het volgende

  • Bekijk of je product onder uitzonderingen valt.
  • Zet je toegangscode en iCloud uit.
  • Wat is 14 dagen bedenktermijn?
  • Maak vooraf een back-up van je bestanden. Wij kunnen achteraf niet aansprakelijk worden gesteld indien deze verloren gaan tijdens een reparatie.
  • Gevolgen van de herroeping. Kom ik in aanmerking voor een deelvergoeding?

Dat is vervelend, sorry als het aan ons ligt. Uiteraard gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Wij zijn je contactpersoon en gaan ervoor zorgen dat je defecte toestel gerepareerd dient te worden conform de voorwaarden. Wij streven ernaar om dit zo efficiënt en snel mogelijk te doen zonder dat je daar veel moeite voor hoeft te doen.

  • Bekijk of er een Servicepunt bij jou in de buurt ligt
  • Bel onze klantenservice op of stuur een e-mail

Nadat je een dichtstbijzijnde servicepunt hebt gevonden, kun je bij hen langsgaan wanneer het je uitkomt. Een afspraak maken is niet per se nodig. Indien je reparatie onder de garantie valt zal deze kosteloos gemaakt worden. Geen servicepunt bij jou in de buurt? Geen probleem stuur ons dan even een mailtje met jouw bestelnummer, en wij doen de rest. Let op: Voordat je gebruik wilt maken van onze servicepunten dien je dit eerst aan te melden via klantenservice@coolmix.nl wij kunnen je dan naar een servicepunt sturen waar je je toestel in meeste gevallen gratis kunt laten maken.

Indien je een telefoon naar ons retourneert vragen wij je de toegangscode en iCloud-code uit te schakelen, voordat je deze naar ons terugstuurt. Op die manier ontvangen wij het toestel in zijn originele staat en kunnen wij de retournering goed afhandelen en dat scheelt een hoop vertraging! Zo heeft de reparateur volledig toegang tot je toestel en kan er sneller gerepareerd worden.

Tip: Hoe schakel ik iCloud uit?